ilovesims3

Alla inlägg under november 2011

Av Moa - 30 november 2011 14:37

Om ni vill att jag ska göra ett inlägg med DINA bilder skicka bildena till

moas0818@gmail.com

Men ni kan oxå fråga.

//moa

Av Moa - 27 november 2011 17:48

 

Bilder säger väl allt.

Av Moa - 27 november 2011 11:43

Nu har jag skaffat en helt ny header kommentera vad ni tycker.

Av Moa - 26 november 2011 16:39

 

Hehehe men hon vaknade vanligt.

Av Moa - 24 november 2011 20:18

Jag skulle gå in på pappas mail för att jag hade blivit medlem på TSR och medelandet var där men oxå ett CDON.com medelande och det stod att pappa hade beställt nått som rubrik. Gissa vad.

Jag tryckte på mailet så nyfiken som jag är och vet ni vad. Pappa hade beställt The sims 3 Världen och The sims 3 husdjur till julklapp till mig.....

Wiooooooo!!!! Nu vet jag 2 saker jag kommer få i julklapp.

Jag är bara för nyfiken alltså. Men ibland är det bra att vara för nyfiken faktiskt. Nu ska jag vänta en månad och sen så får jag spelen.!!!!!     Jag kommer älska julen detta året alltså(hehe)

Av Moa - 24 november 2011 18:26

Är det:

???????    Kan skriva i en kommentar om det brukar hända dig-

Av Moa - 22 november 2011 16:57

Hej jag blev förfrågad om jag ville ha en ny design av Andilove. Ja visst vill jag det och här är bilden jag vill ha:  

Så klart ska den vara lika stor som headerstorleken här på bloggplatsen. Jag vill ha lite text på den oxå.

Texten får du hitta på själv men det ska vara nått med sims.

Bloglovin

 

Presentation


Tja, jag är en tjej som älskar thesims3 och jag hoppas på kommentarer och frågor.

Kommentarer

Skriv rätt kommentar till rätt inlägg.

Frågor ställer vi i frågerutan

Skriv samma kommentar bara en gång.

Min simblogg är ju inte bäst men jag gillar när ni lämnar söta kommentarer.

Kommentera om ni vill ha en tävling eller om det är nått ni vill förbättra.



Innan du frågar.

Ingen reklam tack.

Här ställer vi BARA frågor.

Skriv bara frågan en gång.

Tar det tid för mig att svara på frågan beror det på att jag letar infomation.

Sök alltid i sökrutan innan du frågar.

Detta är en Thesims3 blogg och vill bara ha frågor om thesims3.

Fråga så mycket du vill men bara en och samma fråga skickar du bara en gång.

Tack för att du frågar!!!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Mina Favoritbloggar!

Prata med datorn istället för din mamma.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated  Sparkly Love Heart

Ovido - Quiz & Flashcards